اما کنسرو تن ماهی سخت و مخالفان خود را دارد، مطمئناً می فروشد. به گفته هلدینگ نیلسن، یک شرکت داده و تحلیل جهانی، حدود 700 میلیون قوطی ماهی تن در سال گذشته در ایالات متحده فروخته شده است.
رایان ساتن، منتقد ارشد غذا در Eater NY، در پاسخ به اینکه از او خواسته شد تا در مورد برتری ماهی کنسرو شده توضیح دهد، گفت: “من فکر می کنم بخشی از آن فقط نوستالژی است.” “این چیزی است که بسیاری از مردم با خوردن آن بزرگ شده اند.”
ساندویچ ماهی تن در اوایل دهه 1900 به شهرت رسید، زمانی که مردم متوجه شدند کنسرو ماهی می تواند به یک وعده غذایی سریع و ارزان تبدیل شود که نیازی به پختن ندارد.
در دهه 1950، ماهی تن از نظر محبوبیت از ماهی قزل آلا پیشی گرفت و در طول دهه 1980، تقریباً 85 درصد از آمریکایی ها علیرغم نگرانی های فزاینده در مورد سطوح بالای جیوه در ماهی، کنسرو ماهی تن را در انبارهایشان کنسرو کردند.
تبلیغات پس از چند دهه کاهش مصرف ماهی تن، یک داستان وال استریت ژورنال در سال 2018 نشان داد که هزاره ها مقصر هستند.
بسیاری از باز کردن و تخلیه قوطی ها خسته نیستند اگرچه مارک های جدیدتری که گزینه های پایدارتری ارائه می دهند بازار خود را می بینند. سهم رشد کند
سپس، در سال 2020، کالاهای کنسرو شده فوریت زیادی پیدا کردند، زیرا خریداران برای خرید مواد غذایی ثابت در قفسه تلاش می کردند.
بدون اینکه نمی دانستند این همه گیری ممکن است چقدر طول بکشد. بر اساس تحقیقات گراند ویو، در آن سال، بازار جهانی کنسرو ماهی تن 8.57 میلیارد دلار ارزش داشت.
مترو نزدیک به 40000 مکان در سراسر جهان دارد که حدود نیمی از آنها در ایالات متحده است (همانطور که خیابان گراب زمانی محاسبه کرد، میانگین فاصله بین متروها در منهتن 1154 فوت یا حدود چهار و نیم بلوک است.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.